Sleek Make Up: Curacao


Paletka Curacao od początku mnie urzekła, jednak w bardzo krótkim czasie kupiłam sobie 3 inne paletki Sleek, więc myślałam, że o tej mogę zapomnieć (no i dochodzi jeszcze do tego mój konkurs, a właściwie kupno nagrody ;)). Jednak udało mi się sprzedać co nieco na Allegro i tym oto sposobem, mogłam sobie pozwolić na kolejną paletkę.

Kolory są przeboskie. Uwielbiam żywe odcienie, a intensywności im odmówić nie można. Kupiłam tę paletkę na Allegro za 31 zł (razem z przesyłką.) i dostałam ją kilka dni temu. Pewnie wszyscy już ją widzieliście... ale jestem zachwycona, więc i tak dam zdjęcie. Chcielibyście jakieś makijaże z użyciem tej paletki? :)

Jak widzicie, trochę się zmieniło - nowy układ, inne kolory. Moim zdaniem tak jest teraz lepiej, co sądzicie? Poza tym, po prawej stronie, znajdują się banery firm, z którymi ostatnio nawiązałam współpracę. Bardzo się cieszę, że będę mogła przetestować tyle nowych produktów (dobrze, że mam jeszcze miesiąc wakacji).

No comments:

Post a Comment